Myślnik

Blog dla każdego i dla nikogo

Moje zdjęcie
Nazwa:
Lokalizacja: Poland

sobota, listopada 04, 2006

Ja

Właściwe, jak już napisałem blog powstaje głównie dla mnie. Stanowi on rodzaj spowiedzi i chłosty ale też usprawiedliwienia. Jest też próbą poznania. Drugą już - pierwszą był mój nieszczęsny pamiętnik. Opisując różne zagadnienia powoli zchodził będe do głebin czeluści zwanej gestalt.
Świadom jestem, że na dnie znajduje się ostateczna prawda. Niewielu doszło tam za życia na ziemi. Ci którzy dotarli do miejsca, z którego można już tylko wrócić, popadali w obłęd, jedyne co pozostaje to ich zapiski, które tworzyli w chwilach powrotu świadomości (czy aby na pewno?).
Pora zacząć od analizy. Jeśli dojdę do czyników pierwszych, wtedy dokonać można syntezy ostatecznej.
Podział:
Jako człowiek, istota ludzka pozwoliłem sobie na podzielenie siebie na dwie części, które będe poddawał dalszemu rozkładowi. Oto one:
Czucie i Rozum.

2 Comments:

Blogger Wojtek said...

To, co ujrzysz w głębi na początku, będzie jak źródło, jak tafla wody. Będziesz tam sam. Przestraszysz się, bo lustro wody będzie zmarszczone, a obraz zniekształcony. Jeśli jednak wytrwasz dostatecznie długo, woda uspokoi się, a obraz wygładzi.

8:47 AM  
Blogger Piotr Podróżnik said...

A byłes już tam, że opisujesz ów punkt:)?

9:37 AM  

Prześlij komentarz

<< Home