Myślnik

Blog dla każdego i dla nikogo

Moje zdjęcie
Nazwa:
Lokalizacja: Poland

wtorek, listopada 07, 2006

Demagog

Demagogia to cześć składowa hipokryzji, nie lubie demagogów.
Jeden z współgrupmenów, przerasta wszelkie normy!
Prywatnie nazywam go: recycling, retry ,albo Ooops I did it again. Tylko przez zwykłą przyzwoitośc nie podam jego danych osobowych. (A Cyceron by podał.)
Nie da się opisać demagogii, która została zwielokrotniona wielokrotnie.
Przykład:
Pani: Trybuni mieli więć prawo veta we wszytskich kwestiach. Czy mogli w jakiś inny sposób ograniczac działanie konsulów?
Demagog: Trybuni ludowi, jak sama nazwa wsakuje wybierani byli przez lud i właśnie dla TEGO ludu działali. Działali na jego rzecz, na rzecz ludu. Jako reprezentanci mogli naprawdę wiele. Ich działanlość była szeroka, możnaby pokusić się o stwierdzenie, że ich dzialalnośc była nawet badzo różnorodna. Trudno oczywiście jednoznacznie określić dziedziny, kategorie, właściwe cząstki ich działalności, które tylko im były przypisane. W sumie chyba jednym z kluczowych, takich najważniejszych praw, które im przysługiwały, a zanaczam, że było ich wiele, dosc znaczna ilość... wyróznić nakeżałoby prawo veta.
Ja: ........................................


Musze dodać, z przykrością, że sytuacja pcha mnie również do tych niemoralnych czynów! Co prawda zawsze staram się podzielić z grupą jakimiś sensownymi, wnioskami, jednakże tempo zmian tematów dyskusji porównywalne jest z Concordem. Dlatego zmuszony jestem, wygłaszać puste uwagi, niewiele wnoszące do dyskusji, ale dzięki czemu zazanaczona zostaje moja obecność. I tak oto staję się hipokrytą - demagogiem.