Myślnik

Blog dla każdego i dla nikogo

Moje zdjęcie
Nazwa:
Lokalizacja: Poland

niedziela, listopada 12, 2006

Łubudubu

Spacerując wieczorową porą ( 23.30) z pieskiem, usłyszałem - ŁUBUDUBU SRUUUU- .
Zastanwiałem się co moze powodowac tak piekielny hałas.
Naszczescie umysł nie musiał byc wystawiany na długą próbę, gyż po chwili ukazał się ON.
JASZCZOMP, nowy nabytek polskiej Armii.
Sunął, już bezgłoście rozdzierając swą poświatą, mroki wód bezkresnych.
Polska updała nisko, musi zadowalać się ochłapami, resztakami techicznymi mocarstw.
Skoro ja słyszałem ten donośny huk tak daleko od lotniska w Krzesinach, to co słyszą mieszkańcy osiedli przylotniskowych?

4 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Wiesz Piotrze, oni już nie słyszą...

8:30 AM  
Anonymous Anonimowy said...

Lotnisko nie powstało nagle i nie jest jakąś wielką tajemnicą wojskową, która wyszła na jaw dopiero teraz, kiedy pojawiły się F16.

Jaszczempie są nowymi samolotami, których starsze odpowiedniki sprawdziły się już na polach walk. Twierdząc, że są 'ochłapami' itp. uważam (za innymi, mądrzejszymi w tej kwestii ode mnie) że mijasz się z prawdą.

1:24 PM  
Blogger Piotr Podróżnik said...

No tak, że sa zaawansowane technicznie nie przeczę.
Ale, że wymagały remontu z powodu usterek technicznych.....

2:01 PM  
Blogger Staszek said...

Angora dała taki rysunek na tylnej stronie okładki: stoi sobie chłop, patrzy i woła "Lecą F16!". A powyżej zmierza na ziemię cały deszcz śrubek, gwintów, wkrętów i innych metalowych części...

4:08 AM  

Prześlij komentarz

<< Home